whowasntthere
whowasntthere:

mcvarley:

Spider pets! Do you ever let spiders live on your house, feed them every once in a while? No? Just me? I’ll get a pic of the big big one when it’s active tonight. #spider #spiderpet #catbutt #catface #nature #beneficialbugs #gardencreatures #letlive #noharm #vegan #greenhouse #naturelove

Haha, we sometimes do this, too! We usually call them our “Spider Bros” and are happy to have them hang out as long as they don’t bother us/the cats and just stay in their corner eatin’ bugs. That one is a hairy lil’ bro! 

I

whowasntthere:

mcvarley:

Spider pets! Do you ever let spiders live on your house, feed them every once in a while? No? Just me? I’ll get a pic of the big big one when it’s active tonight. #spider #spiderpet #catbutt #catface #nature #beneficialbugs #gardencreatures #letlive #noharm #vegan #greenhouse #naturelove

Haha, we sometimes do this, too! We usually call them our “Spider Bros” and are happy to have them hang out as long as they don’t bother us/the cats and just stay in their corner eatin’ bugs. That one is a hairy lil’ bro! 

I

jhenne-bean

sun-thief-rai:

emeraldjadegifs:

I guess this could be considered my first official MCM post…do people even still do those? lol

Anywho, I’d just like to thank God for personally hand crafting this man’s face and body Himself. That smile and those cheekbones just make a gyal melt inside. Congratulations on your gorgeousness and your seemingly beautiful spirit, sir. Ladies and gentlemen, Mr. Broderick Hunter. {x}{x}

Bruh.

fullten

Anonymous asked:

As a Dom, is it controlling in an abusive aspect to put limits on whom or what your partner does sexually, while in a relationship?

fullten answered:

I don’t know what you mean by this. Like if you’re really into nipple play and your dom is like ‘NO YOU CAN NEVER PLAY WITH YOUR NIPPLES AGAIN!’ I dunno if thats abuse or just weird… but if it’s non consenting and you feel unsafe talking to your partner, then yeah, I would question your partners motives for this relationship and how they truly see you and themselves. 

twentypercentcooler
captainfuck:

andrewihla:

Every night is the same for the staff of Video Vista. They ignore the same customers, quote the same movies, eat at the same diner, mock the same boss…until they accidentally intercept a tape from a psychopath and get the bright idea to investigate it. That’s when things get real different real quick.THE LONG REWIND will be available as an exclusive, limited print edition at SPX September 13 & 14, 2014. It will later be available as an eBook, but if you want an analog version you can hold in your hands, come find me at table I12!



Support good shit. Also hang out with us at SPX.

captainfuck:

andrewihla:

Every night is the same for the staff of Video Vista. They ignore the same customers, quote the same movies, eat at the same diner, mock the same boss…until they accidentally intercept a tape from a psychopath and get the bright idea to investigate it. That’s when things get real different real quick.

THE LONG REWIND will be available as an exclusive, limited print edition at SPX September 13 & 14, 2014. It will later be available as an eBook, but if you want an analog version you can hold in your hands, come find me at table I12!

Support good shit. Also hang out with us at SPX.
hangthatman

[on diversity in media] I think its social responsibility. I think it’s our responsibility to stand up and say what we want. It think if you look at television in the past two years, it’s becoming the decade of the female. Like, all these new shows with female leads. Even if you look at television, as well as cable, as well as films, there’s been a resurgence, as far as the leading woman in Hollywood, which is great. And I think we’re also at the point now…you know, it’s interesting…x